Recenzie - ”Controleaza-ti timpul ca sa-ti controlezi viata”, de Brian Tracy

Brian Tracy vine in fata cititorilor cu o noua carte motivationala: ”Controleaza-ti timpul ca sa-ti controlezi viata”, aparuta in anul 2018 la Editura Litera. O carte care nu ajunge la 200 de pagini, dar care are extrem de multa informatie, si care, in opinia autorului, te va ajuta pe tine sa obtii rezultate mai multe, intr-un timp mai scurt.

O zi are mereu 24 de ore

Te plangi mereu ca nu iti mai ajunge timpul si simti ca nu poti sa duci la bun sfarsit tot ce ti-ai propus? Oare cum reusesc ceilalti? Primul lucru pe care trebuie sa il constientizezi ca o zi are mereu 24 de ore, atat pentru tine, cat si pentru cel mai bogat om de pe planeta, de exemplu. Si atunci, cum a reusit acesta, in timp ce tu inca te mai zbati in anonimat? Nu, nu este numai o chestie de noroc, asa cum ai fost tentat sa gandesti prima data. Este si o mai buna organizare a timpului, si o utilizare mai eficienta a acestuia.

Controleaza-ti mai bine timpul

In incercarea de a atinge succesul, multi dintre noi petrecem ore in sir la serviciu, astfel incat la sfarsitul lunii sa privim cu satisfactie salariul primit, si sa avem impresia ca gata, ne-am indeplinit obiectivele. Din pacate, de multe ori, acest lucru inseamna ca familia cade undeva pe al 3-lea, 4-lea plan. Aici intervine Brian Tracy, care iti spune ca daca abordezi asa cum se cuvine managementul timpului, vei reusi atat sa iti indeplinesti task-urile, dar vei avea parte si de mult timp petrecut alaturi de cei dragi.

Viata ti se va schimba in totalitate

Brian Tracy este de parere ca pentru a reusi, trebuie sa descoperi care sunt cele zece categorii de timp pe baza carora functionezi si cum sa actionezi in cadrul fiecareia pentru ca totul in viata ta sa se deruleze la maximum de potential. Din acel moment, viata ta nu va mai fi niciodata la el. Nivelul de productivitate va creste, dar in acelasi timp vei avea parte si de timp de calitate petrecut alaturi de familie.

Recenzie – “Leaganul respiratiei” Herta Muller Te-ar putea interesa si: Recenzie – “Leaganul respiratiei” Herta Muller

Controleaza-ti viata!

Nu-i mai lasa pe ceilalti sa iti controleze viata. Incepe chiar acum sa iti recuceresti teritoriile pierdute si vei vedea ca nu este chiar atat de greu pe cat erai tentat sa crezi la prima vedere. In doar cateva luni, cam un an de zile, vei obtine enorm, iar acest lucru iti va aduce mult mai multa incredere in fortele proprii. Vei invata, cu ajutorul lui Brian Tracy, cum sa gestionezi mai bine anumite situatii, evenimente, momente de criza, vei putea sa gandesti mai clar si astfel, reactiile tale vor fi cele potrivite pentru a depasi problemele si sa te indrepti cu pasi siguri catre succes. Adica exact ceea ce iti doreai, la urma urmei.

Planificare inainte de toate

Dupa cum spune chiar autorul, ”unul dintre cele mai importante genuri de timp din viata este cel petrecut gandind, luand decizii si planificand cum sa obtii ceea ce iti doresti cu adevarat in viata”. Altfel spus, atunci cand pornesti pe un drum fara a avea in minte un scop bine definit, este cel mai bun exemplu de cum iti poti pierde timpul fara folos. Cei mai multi oameni isi irosesc mult timp valoros in timp ce incearca sa realizeze scopurile altora, in timp ce propria persoana cade de obicei pe un plan secund.

Unde vrei sa ajungi?

Inainte de a porni la drum, trebuie sa iti stabilesti scopul, unde vrei de fapt sa ajungi. Din fericire, acum ai la indemana mult mai multe oportunitati, si poti sa iti atingi scopurile mai usor. Citeste cartea lui Brian Tracy si vei afla cum sansele pot fi, acum, de partea ta. Altfel spus, ”controleaza-ti timpul ca sa-ti controlezi viata”.

Iti place Articolul? Distribuie-l si prietenilor tai: