Recenzie - „De vorba cu mine insumi”, de Prentice Mulford

In cazul in care nu esti pasionat de cartile motivationale, iar lipsa de incredere in sine si pesimismul nu te caracterizeaza, atunci aceasta carte nu este pentru tine. Cu toate acestea, este interesant de citit, mai ales ca autorul este generos cu informatiile, iar subiectele abordate sunt unele care atrag atentia chiar si profanilor in domeniu.

Calatoriile spiritului in timpul somnului

Desi cartea nu este prea groasa – nu ajunge la 200 de pagini, trebuie citita cu atentie, pentru ca lectorul sa fie sigur ca a inteles bine cele prezentate in paginile ei. Publicat in Romania la Editura Libris Editorial, volumul prezinta cititorului subiecte mai aparte precum calatoria in somn, legea succesului, arta invatarii, arta uitarii, chiar si reincarnarea oamenilor si a animalelor este analizata in aceste pagini.

Puterea gandurilor pozitive

Printre cele prezentate in paginile cartii, un loc aparte il ocupa si descrierea impactului pe care gandurile pozitive, atat ale noastre, cat si ale celor care ne inconjoara, o au asupra diferitelor afectiuni. „Gandurile atrag ganduri de acelasi fel. Pastreaza fixat in minte, sa zicem, gandul de putere si sanatate si vei atrage spre tine tot mai multe ganduri de sanatate si putere. Gandeste-te la ideea de forta, de mers inainte si vei atrage spre tine acele elemente care iti dau forta, care te ajuta sa mergi inainte”, marturiseste chiar autorul.

Totul tine de atitudine

Pentru ca avem de-a face, la urma urmei, cu o carte motivationala, Prentice Mulford este de parere ca reusita in viata sta in puterea noastra, si doar noi ne putem motiva astfel incat succesul sa nu ne ocoleasca. „Doreste-ti cu perseverenta un cap limpede si vei avea un cap limpede. Cand vine momentul tau si iti poti oferi patru-cinci ore de relaxare pe zi, nu-ti asuma niciun efort in plus de dragul acelor cativa bani in plus pe care ai putea sa-i castigi astfel. Aceasta ocazie poate fi primul tau pas intr-o viata noua. Acorda-ti relaxarea. Nu te teme sa te distrezi. Mintea ta va zamisli atunci planuri pentru reusitele viitoare; si cand iti vor veni in minte asemenea planuri, vei fi inspirat sa le aduci la indeplinire cu trupul tau”. Sa fie oare chiar atat de simplu pe cat pare la prima… citire?

Recenzie: Jurnale, George Orwel Te-ar putea interesa si: Recenzie: Jurnale, George Orwel

Intelegi, dar accepti cu greu

Dumnezeu - Calatorind in somn - Unde calatoresti atunci cand dormi - Arta uitarii - Cum se nasc gandurile - Legea succesului - Cum sa-ti pastrezi puterea - Gandeste-te la crini - Arta invatarii - Profit si pierdere in asociatii - Sclavii fricii - Ce sunt darurile spirituale? - Procesul reincarnarii - Reincarnarea universala in natura. Acestea sunt capitolele pe care este structurata cartea, si in cadrul caruia sunt analizate si, mai ales, sustinute prin exemple, anumite afirmatii pe care da, le intelegi, dar este destul de greu sa le accepti, mai ales daca nu esti genul prea pasionat de acest vast domeniu. Pe masura ce citesti, realizezi ca totul in jurul tau nu este chiar lasat la voia intamplarii, totul se leaga, si multe lucruri aparent inexplicabile au acum, prin cartea semnata de Prentice Mulford, un inteles.

Intrebari si raspunsuri

Cartea „De vorba cu mine insumi”, de Prentice Mulford nu este deloc o lectura usoara, pentru ca iti ofera prilejul de a-ti pune multe intrebari, iar autorul incearca sa raspunda la ele cat mai la obiect, fara riscul sa cada in ridicol. Chiar daca pare ciudat, vei afla ”Unde calatoresti atunci cand dormi”, in timp ce in alt capitol, „Arta uitarii” intelegi ca puterea de a uita este, de fapt, puterea mintii tale de a tine departe de tine acele ganduri sau chiar clipe nu tocmai benefice pentru tine, si de aceea de regula tinem minte doar lucrurile bune, care sa ne ajute sa mergem mai departe. Una peste alta, o carte care da de gandit, si care merita citita.

Adriana

Nu sunt Comentarii la Recenzie - „De vorba cu mine insumi”, de Prentice Mulford